Реших и тази работа да я свърша, за да съм спокоен и уверен в коректната им работа. Упражнението не е никак сложно.
- Разкачат се буксите на 4-те инжектора и на вариатора с помощта на макетно ножче или тънка плоска отвертка:

- След като ги разкачим наместваме телчетата на буксите, за да са готови за по-нататъчен монтаж:

- Внимателно откопчаваме и отделяме на страна кабелния държач:

- Разкачаме маркучите за постъпващия и обратния бензин:


- Изваждаме маркучето за вакуумното управление на регулатора на налягането на бензина в рейката:

- Отвиваме двата болта, които държат рейката с помощта на Торкс Т30:


- Изваждаме рейката с дърпане нагоре:

- Изваждаме инжекторите от рейката. Готови са за ултразвуково почистване и диагностика на стенд:



- Използвах момента да си боядисам ръждясалата скоба на регулатора на налягането с цинков спрей:


За съжаление нямам снимки от процедурата по почистването и стенда, но резултата е много добър. Правят перфектна мъгла, имат си идеална херметичност и работят идеално до 17000 оборота. Демек - спокоен съм вече, че нямам драми с дюзите.
- Сглобяваме всичко по обратния ред:

Време е за едно малко тестче преди запалването, което не е задължително:
Намираме релето за бензиновата помпа и му махаме капачето за малко:


Докато е бучнато на мястото си, натискаме контакта, за да включи помпата. Така рейката се пълни с бензин и е необходимо по-малко въртене после при старта. Другата идея на упражнението е да се огледа за течове на бензин от маркучите, или от регулатора на налягането (защото аз го свалих и него):

Ако всичко е наред сглобяваме реленцето и кутията и въртим стартера смело.
Успех!
- Разкачат се буксите на 4-те инжектора и на вариатора с помощта на макетно ножче или тънка плоска отвертка:
- След като ги разкачим наместваме телчетата на буксите, за да са готови за по-нататъчен монтаж:
- Внимателно откопчаваме и отделяме на страна кабелния държач:
- Разкачаме маркучите за постъпващия и обратния бензин:
- Изваждаме маркучето за вакуумното управление на регулатора на налягането на бензина в рейката:
- Отвиваме двата болта, които държат рейката с помощта на Торкс Т30:
- Изваждаме рейката с дърпане нагоре:
- Изваждаме инжекторите от рейката. Готови са за ултразвуково почистване и диагностика на стенд:
- Използвах момента да си боядисам ръждясалата скоба на регулатора на налягането с цинков спрей:
За съжаление нямам снимки от процедурата по почистването и стенда, но резултата е много добър. Правят перфектна мъгла, имат си идеална херметичност и работят идеално до 17000 оборота. Демек - спокоен съм вече, че нямам драми с дюзите.
- Сглобяваме всичко по обратния ред:
Време е за едно малко тестче преди запалването, което не е задължително:
Намираме релето за бензиновата помпа и му махаме капачето за малко:
Докато е бучнато на мястото си, натискаме контакта, за да включи помпата. Така рейката се пълни с бензин и е необходимо по-малко въртене после при старта. Другата идея на упражнението е да се огледа за течове на бензин от маркучите, или от регулатора на налягането (защото аз го свалих и него):
Ако всичко е наред сглобяваме реленцето и кутията и въртим стартера смело.
Успех!

Comment